Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

it's a new day, a new life, and I'm feeling GOOD

Φτάνει η στιγμή μετά απο 4 και κάτι περίπου χρόνια σπουδών μακριά να επιστρέψεις στο σπιτάκι σου και να ξεκινήσεις μια καινούργια ζωή. Νομίζω πως αυτή θα είναι και η δυσκολότερη περίοδος για μένα...είναι αυτή η φάση που θέλεις τόσα να κάνεις, τόσα να μάθεις, σε τόοοσα μέρη να ταξιδέψεις, τόσα όνειρα να πραγματοποιήσεις που δεν ξέρεις απο που να ξεκινήσεις..και πολλές φορές αντί να πηγαίνεις μπροστά υπάρχουν στιγμές που βουλιάζεις σε μία αδράνεια τόοοσο εκνευριστική. Και ενώ είναι στο χέρι σου να ξεκινήσεις, να ταρακουνηθείς και να αρχίσεις..είσαι τόσο μπερδεμένος με τα όνειρά σου με τα όνειρα των άλλων που μπαίνουν στα δικά σου και απλά μοιάζεις θεατής της ζωής σου. Και αφού δεν υπάρχει νεραιδούλα να σε πάρει απο το χέρι και να σου δείξει το δρόμο, πρέπει μόνος σου να καθήσεις και να ιεραρχήσεις τα θέλω σου..


..Νομίζω πως είναι ένα απο τα δυσκολότερα σημεία μιάς νέας αρχής..να ξεκολλήσεις απο αυτήν την "περίοδο προσαρμογής" και να βρείς τον εαυτό σου που μέσα στα πανεπιστήμια, στις αγγελίες, στα μεταπτυχιακά και στα πιστοποιητικά έχει χαθεί και μπερδευτεί και όλα σου τα όνειρα μοιάζουν να είναι το ένα πάνω στο άλλο σαν ρούχα πεταμένα στο κρεβάτι, χωρίς εσύ να ξέρεις πιό να πρωτοδιαλέξεις..
Πόσο όμως διαρκεί ή τουλάχιστον είναι επιτρεπτό να διαρκέσει μία τέτοια περίοδος?? Σε εμένα όοολη αυτή η διεργασία έχει κρατήσει επίσημα 2 μήνες και νομίζω πως θέλω να ουρλιάξω I'm done! Κάθε βράδυ ξαπλώνω και ένα άγχος δεν με αφήνει να κοιμηθώ..Πιστεύω πως για να βγείς απο αυτήν την κατάσταση..δεν έχεις παρα να ξεκινήσεις απο κάπου..μόνος σου. Δεν μπορεί κανένας άλλος να σε βγάλει απο αυτήν την φάση. Μόνος σου ξεκινάς και παίρνεις δραστικά μέτρα αντιμετώπισης..Ίσως όλα έχουν να κάνουν με την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, με τον φόβο πως δεν θα τα καταφέρουμε..κακά τα ψέματα, όταν περνάει η περίοδος των φοιτητικών χρόνων και έρχεται η στιγμή να κοιτάξεις τη ζωή σου κατάματα, είναι δύσκολο να σταθείς στα πόδια σου κατευθείαν ή τουλάχιστον αυτό συνέβει σε μένα.

Απο σήμερα λοιπόν ξεκινάω την καινούργια μου ζωή με πολύ καλό προγραμματισμό (λέξη που μισούσα στα φοιτητικά μου χρόνια), την ιεράρχηση των στόχων (πάντα με σύμβουλο τον ρομαντισμό και τα όνειρά μου) και μία αίσθηση χαράς και αισιοδοξίας που είχα πολύ καιρό να γευτώ..
**ελπίζω να μην κούρασα με τα υπαρξιακά μου και να πώ πως δεν ήμουν πάντα τόσο μπερδεμένο άτομο**
στα πλαίσια αυτής της καινούργιας ζωής είναι και το blog αφου είμαι καινουργια κι εδώ!!
καλώς σας βρήκα-)))))))))))))

2 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην παρέα των bloggers! Και εγώ καινούρια είμαι, ενάμισι μήνα έχω μόνο το blog μου αλλά πρέπει να σε διαβεβαιώσω ότι γνώρισα ήδη πολύ ξεχωριστά άτομα... Όλα θα πάρουν ένα δρόμο στη ζωή σου, είναι μάλιστα η πρώτη φορά που μπορείς να την κάνεις να εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα... Είμαι ακόμα μαθήτρια στην τρίτη λυκείου, αλλά πίστεψέ με όσο περιμένω τη φοιτητική ζωή, άλλο τόσο περιμένω αυτό που θα έρθει και μετά από αυτήν... Καλή τύχη με το μπλογκ σου, φαίνεται πραγματικά ενδιαφέρον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα λοιπόν:-))Έχεις απόλυτο δίκιο..πολύ όμορφα τα λόγια σου.Ελπίζω και η φοιτητική σου ζωή που πλησιάζει αλλα και η μετέπειτα πορεία σου να είναι έτσι όπως την ονειρεύεσαι και ακόμα καλύτερη..

    θα τα ξαναπούμε σίγουρα:-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή